Sinterklaas! - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Marije - WaarBenJij.nu Sinterklaas! - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Marije - WaarBenJij.nu

Sinterklaas!

Blijf op de hoogte en volg Marije

05 December 2014 | Spanje, Maspalomas

Buenas Tardes!

Vandaag is het vrijdag 5 december en wordt er sinterklaas in Nederland gevierd!
Helaas kennen ze dit feest hier niet, ook al komt sinterklaas uit Spanje haha.
Vandaag was ik lekker een dagje vrij. De ochtend begon met veel bewolking dus ik dacht dat ik een dagje strand wel kon vergeten.
Gelukkig verdwenen de wolken redelijk snel en kon ik alsnog lekker naar het strand :)
Natuurlijk ben ik een beetje bruin gekleurd, dus hoop dat ik in April lekker bruin terug kom!
Vanavond ga ik uit eten in playa del ingles, om toch nog een klein beetje sinterklaas te vieren :)
Ook had ik gisteren een leuke ring gezien, misschien dat ik mezelf een sinterklaascadeautje ga geven (a)

De mensen die hier werken op het park worden steeds meer geïnteresseerd in mij, dit was in het begin totaaal niet zo! Mijn collega's in de spa zijn echt lieve mensen, het voelt alsof ze mijn mama's zijn haha!
Doordat ze niet goed Engels kunnen leer ik steeds meer Spaans, wat al echt een verbetering is vergeleken met het begin!

Morgen moet ik werken van 12:00 uur tot 20:00 uur. Dan mag ik voor de tweede keer de spa alleen afsluiten. Dit vind ik wel leuk om te doen! Het verrast me dat ze je al zo snel vertrouwen met van alles en nog wat.
Zondag moet ik werken van 14:00 uur tot 19:00 uur, dit ga ik vast wel overleven!
Daarna is het nog een paar daagjes werken/vrij zijn tot 10 december. Ik ben benieuwd wat er dan gaat gebeuren, en of ik dan echt naar de hoofdreceptie kan!!
De laatste dagen heb ik er niks meer over gehoord, dus ik laat me verrassen met goed of slecht nieuws..
Mocht het slecht nieuws zijn en niet naar de hoofdreceptie kunnen, ga ik misschien toch alsnog vragen of ik overgeplaatst kan worden.

Op verzoek van sommige mensen zal ik vandaag een paar foto's van het park en de omgeving erop zetten, misschien dat jullie dan wel zin krijgen in een vakantie naar een zonnig Gran Canaria!! :D

Ik wens jullie een hele fijne pakjesavond!

Liefs en kusjes uit het zonnige Maspalomas!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marije

Actief sinds 28 Sept. 2014
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 9674

Voorgaande reizen:

05 Februari 2018 - 20 Juli 2018

Stage in Maleisië

12 November 2014 - 15 April 2015

5 maanden stage gran canaria

28 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: