Hoy es Martes - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Marije - WaarBenJij.nu Hoy es Martes - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Marije - WaarBenJij.nu

Hoy es Martes

Blijf op de hoogte en volg Marije

02 December 2014 | Spanje, Maspalomas

Hola gente!

Vandaag is het dinsdag en ben ik aan het werk tot 19;00 uur. Het is vrij rustig dus heb ik even de tijd om een nieuw reisverslag te schrijven!
Morgen zit ik hier alweer 3 weken.. de tijd gaat echt snel en heb het gevoel alsof ik hier nog maar 1 week ben..

Ik had een paar dagen geleden uitgezocht of er ook Nederlandse restaurants aanwezig zijn dichtbij Maspalomas, omdat ik wel een keer zin had in een kroketje oid. Gelukkig had ik er een gevonden in Playa del Ingles en wilde ik daar gisteravond heengaan. Ik met de taxi ernaartoe, kom ik daar blijkt het restaurant gesloten te zijn wegens vakantie. Geluuukig was er een ander Nederlands restaurant waar ik uiteindelijk ben gaan eten. Het was daar ook echt supergoedkoop; voor een baco betaalde je daar 2,75. Natuurlijk heb ik hier ook wat gegeten hihi!
Het eten was goed dus ik mocht niet klagen ;)

Morgen heb ik een dagje vrij, ik ben benieuwd wat voor weer het gaat worden en of ik deze dag wel naar het strand kan.
Vrijdag, met sinterklaas ook al kennen ze dat hier niet ben ik ook vrij, dat vind ik wel ideaal! :)

Het is een rare gedachte dat ik hier met sinterklaas, eigen verjaardag, kerst en oud en nieuw ben. Ik heb dan ook het gevoel dat deze dagen een beetje aan mij voorbijgaan omdat je hier nergens een besef van hebt, maar we zullen het mee gaan maken haha!
Natuurlijk ga ik wel een paar cadeautjes voor mezelf kopen, want dat hoort erbij hihi!
Ik hoop dat er met kerst en oud en nieuw nog wat leuks te doen is hier, want ik mis het uitgaan best wel.

Liefs van Marije XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marije

Actief sinds 28 Sept. 2014
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 9665

Voorgaande reizen:

05 Februari 2018 - 20 Juli 2018

Stage in Maleisië

12 November 2014 - 15 April 2015

5 maanden stage gran canaria

28 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: