veel veel gebeurd weer! - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Marije - WaarBenJij.nu veel veel gebeurd weer! - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Marije - WaarBenJij.nu

veel veel gebeurd weer!

Blijf op de hoogte en volg Marije

09 Februari 2015 | Spanje, Maspalomas

Hallo lieve mensen!

De laatste week is er weer veel gebeurd hier in Spanje!
Allereerst heb ik afgelopen zaterdag helaas mijn lieve vriendinnetjes weer moeten uitzwaaien :( Bedankt dat jullie er waren en heb een leuke week gehad! :) Veel gekkigheid, prachtig uitgaan en vooral de drankjes en cocktails waren goed te doen met jullie!!

Ongeveer 1,5 a 2 weken geleden zijn hier 5 Nederlandse meisjes aangekomen op esplendido om te komen werken. Een heel verschil met 2 maanden gelden, meteen drukker maar super gezellig!

Helaas kregen we afgelopen woensdag te horen dat we moesten verhuizen naar een kleinere bungalow, een studio. Dus konden we alles in gaan pakken en verkassen naar een andere bungalow. Helaas bleef het hier niet bij. Vrijdag kregen we te horen dat we moesten verhuizen naar een plaats hier in de buurt, genaamd Tablero.
Daar zijn twee appartementen, maar het is verschrikkeljk vergleken met de bungalows op het park!
In het appartement waar ik zit is geen water, dit betekent dus dat we hier niet konden douchen en naar de toilet kunnen gaan! Echt een drama! In het andere appartement was alleen koud water.
Ook hebben we geen koelkast, keuken niks! Het enige wat er staat zijn bedden en een bank. Het appartement is verder wel groot dus dat scheelt weer.
We slapen nu met zijn allen in 1 appartement, omdat het anders niet te doen is om zonder water te leven.
Als het goed is gaan ze ervoor zorgen dat we (warm) water krijgen en een koelkast. Het zal vast weer manana manana gaan ben ik bang!
Gelukkig zit ik hier nog maar voor 2 maanden, dus ik ga het hopelijk volhouden!! :)
Het voelt een beetje als overleven in expeditie robinson xD
Ook hebben we lekkage veroorzaakt bij spaanse onderburen, die natuurlijk super boos waren en zonder elektriciteit kwamen te zitten, dit alles doordat er problemen zijn met de boiler oid.. Ze hadden allemaal kringen op het plafond doordat ons hele terras vol zat met water..
Vandaag is de manager van receptie langs gekomen om te kijken hoe en wat.. maar hij zei er niet veel van en volgens hem zit alles wel snor en is het allemaal prima te doen....

Verder is het werk nog steeds leuk en werk ik soms samen met een Nederlands meisje die ook in de receptie werkt:)!

Gelukkig ben ik morgen en woensdag vrij. Hopelijk wordt het een beetje mooi weer zodat ik lekker naar het strand kan, maar dat is even afwachten! Helaas is het de afgelopen dagen erg bewolkt, en gisteren regende het zelfs. Over het weer mag ik natuurlijk niet klagen, want ik weet zeker dat het weer hier beter is dan in Nederland!

Zo nu zijn jullie weer op de hoogte, als er vragen zijn dan hoor ik het wel haha

Liefs en kusjes vanuit Gran Canaria <3

  • 09 Februari 2015 - 20:28

    Arie Bannink:

    Het zit je nu even niet mee Marije maar ik hoop dat het gauw
    wat beter wordt. In ieder geval kop op, gooi je haar los en er
    tegen aan. Succes.
    Gr. Arie Bannink

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marije

Actief sinds 28 Sept. 2014
Verslag gelezen: 457
Totaal aantal bezoekers 9659

Voorgaande reizen:

05 Februari 2018 - 20 Juli 2018

Stage in Maleisië

12 November 2014 - 15 April 2015

5 maanden stage gran canaria

28 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: