alweer 7e dag hier - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Marije - WaarBenJij.nu alweer 7e dag hier - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Marije - WaarBenJij.nu

alweer 7e dag hier

Blijf op de hoogte en volg Marije

18 November 2014 | Spanje, Maspalomas

hallo allemaal!

al met al ben ik hier al bijna een week. De mensen hier zijn erg aardig maar spreken niet veel Engels dus dat is wel erg wennen.

Afgelopen zaterdag was ik een dagje vrij en was ik die morgen naar Playa del Ingles gegaan om een spaans telefoonkaart te kopen. Uitendelijk heb ik die niet gekocht en heb dus nog steeds geen Spaans nummer.
Ook wilde ik die middag naar het strand gaan, maar toen ik terug in Maspalomas was, was het helaas erg bewolkt en ben ik die middag maar bij de bungalow gebleven.
Die avond heb ik met papa en mama geskyped. Het is goed om te horen dat in Nederland alles goed gaat ;)

Zondag moest ik werken van 12;00 uur tot 20:00 uur. Het was weer een lange dag en heb me tijd weer zo goed als uitgezeten. Het is zo rustig hier bij de spa dat ik niet begrijp dat ik hier mijn stage moet lopen. Die avond mocht ik meekijken hoe de spa wordt gesloten. Dit was opzich wel interessant.
Nadat ik klaar was met het werk heb ik geskyped met het thuisfront.

Maandag moest ik werken van 10:00 uur tot 18:00 uur. De morgen ging wel redelijk snel voorbij maar de middag is echt een drama. Er was weer niks te doen. Gelukkig mocht ik om 17:00 uur weg in plaats van 18:00 uur. Toen heb ik even wat gegeten en heb ik daarna geskyped met Irish.
Later die avond ben ik nog langs de receptie gelopen om te vragen hoe het nou precies zit met mijn stage. Natuurlijk wisten ze weer van niks en zou ik morgen terug moeten komen omdat dan Mario aan het werk is en die begeleid mij.

Vandaag is het dinsdag en ben ik voordat ik moest werken langs de receptie gelopen. Mario was gelukkig aan het werk en ik had hem gevraagd of het misschien mogelijk was om 1 of 2 dagen in de week bij de receptie mee te mogen lopen. Hij vertelde mij dat hij dit met de directeur moest overleggen en dat die een week op vakantie is.. Dus moet ik maandag weer terug komen.
Ik vraag me zelf af of hij echt op vakantie is of dat Mario tegen mij liegt, maar daar kom ik hopelijk nog wel achter.
Ik heb nu dus nog steeds geen duidelijkheid en zit ik vandaag weer bij de spa van 11:00 uur tot 19:00 uur. Natuurlijk kun je het vast al raden: Er is echt NIKS!! te doen hier. Vraag me niet hoe ik de uren doorkom want dat weet ik zelf ook niet..
De personeelsleden laten mij hier ook al alleen bij de receptie zitten terwijl ik nog amper weet hoe iets werkt.
Ondertussen heb ik de leraar al gemaild en ik hoop dat hij met een oplossing komt want dit schiet gewoon niet op.
Gelukkig ben ik morgen en donderdag vrij en daar ben ik echt super blij mee!!

Ik zal jullie op de hoogte houden hoe dit afloopt.. maar ik vind dit zelf niet normaal en dit is ook niet wat ik ervan had verwacht...!!

xxxx Marije

  • 19 November 2014 - 08:11

    Antoinette Bannink:

    Hoi marije, ik hoop voor jou dat er gauw verandering in komt zodat je daadwerkelijk ook nog wat leert.
    Ken je daar al mensen waar je een beetje mee kunt omgaan in je vrije tijd?
    Hier is alles goed met gewoon nederlands weer dat ken je wel.
    Ik wens je daar een fijne tijd met völle wille.

    Groetjes van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marije

Actief sinds 28 Sept. 2014
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 9670

Voorgaande reizen:

05 Februari 2018 - 20 Juli 2018

Stage in Maleisië

12 November 2014 - 15 April 2015

5 maanden stage gran canaria

28 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: