De eerste dagen hier - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Marije - WaarBenJij.nu De eerste dagen hier - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Marije - WaarBenJij.nu

De eerste dagen hier

Blijf op de hoogte en volg Marije

15 November 2014 | Spanje, Maspalomas

Hoihoi!
Na lang wachten heb ik dan ein-de-lijk wifi in mijn bungalow gekregen!
Ik ben nu in totaal 3 dagen in Maspalomas. Deze dagen waren best hectisch!
Woensdagavond ben ik aangekomen in Esplendido. Niemand van het personeel wist dat ik hier aankwam maar oke..
Toen was mijn stagebegeleider ook niet meer aanwezig, dus kreeg ik te horen dat ik morgen (donderdag) terug moest komen.
Wel kreeg ik een pasje voor mijn bungalow.
Dus ik op zoek naar mijn bungalow, kom ik binnen denk ik oeh dit ziet er best goed uit.
Toen wist ik nog niet dat ik deze bungalow moest gaan delen omdat mijn huisgenootjes op dat moment er niet waren..
Ik kwam er toen achter dat er een meisje en een jongen in de bungalow wonen, zij zijn allebei stagiares in het restaurant.

Daarna heb ik even over het park gewandeld, en toen ik weer in de bungalow kwam heb ik kennis gemaakt met het meisje waar ik mijn kamer mee deel en een jongen. Het meisje is pools en ze heet Aleksandra, de jongen is Tsjechisch en heet Thomas.
Gelukkig ving Aleksandra mij goed op en heeft ze me de volgende morgen laten zien waar het ontbijt is.
Deze woensdag ben ik snel gaan slapen omdat ik kapot moe was van de reis.
Donderdag moest ik om 09:00 bij de receptie zijn. Daar was mijn 'stagebegeleider' en die vertelde dat ik niet bij de receptie terecht kon voor mijn stage.. En dat ik mijn stage kon doen bij de receptie van de Spa van Esplendido. Toen ik dit hoorde was ik het er natuurlijk niet mee eens, en dit heb ik hem ook verteld, maarja hier willen ze niet naar je luisteren omdat je toch maar een stagiaire bent.. Dus ik naar de receptie van de Spa, wat echt een drama is. Ik leer hier werkelijk niks en het is zo rustig dat ik mijn tijd maar een beetje uit zit. Hier baal ik natuurlijk ontzettend van want ik had een hele andere stage verwacht!
Het was pas mijn eerste werkdag en alles is natuurlijk wennen.
Ik heb meteen die avond een mailtje naar mijn leraar gedaan en verteld hoe het in elkaar zit.
Gelukkig was ik om 16:30 uur klaar, en kon ik gaan eten.
Na het eten heb ik lekker niks gedaan :)
Vrijdag:
Vandaag moest ik weer stage lopen bij de receptie van de spa. Ik moest om 10.00 uur beginnen. Vandaag was het weer super rustig en heb ik weer mijn tijd uitgezeten. Ik heb verder niks geleerd. De medewerkers van de Spa praten trouwens alleen maar Spaans, en amper Engels oid. Dus het contact is heel gebrekkig..
De mensen die werken bij de spa, verdienen geld met amper wat te doen..
Ik was om 17:30 uur klaar en toen ben ik naar mijn bungalow gegaan.
Ik heb me opgefrist en ben naar het winkelcentrum Varadero gelopen.
Ik was het eten van esplendido nu al een beetje zat dus ben ik naar een pizzeria gegaan. Dat had ik wel verdiend vond ik zelf.
Toen ik weer terugkwam in esplendido ben ik nog even langs de receptie gelopen. Daar sprak ik een medewerker die gaat proberen om mij alsnog aan het werk te krijgen bij de receptie, waar ik mijn stage hoor te lopen in plaats van de Spa.
Gelukkig heb ik morgen een dagje vrij, dan ga ik naar het STRAND♥
en wilde ik naar Playa del Ingels gaan voor een nieuwe telefoonkaart.
Hopelijk zijn jullie nu een beetje op de hoogte en ik laat binnenkort weten hoe dit afloopt..

Liefs, Marije♥

  • 16 November 2014 - 17:57

    Marianne Roelofs:

    Hallo Marije gezellig om te je te volgen in je stage periode wat jammer dat je niet bij de receptie kan werken maar misschien komt dat nog wel goed even afwachten toch Is het weer lekker daar ik denk het wel he geniet er maar van en een leerzame stage gewenst en de groetjes uit Hardenberg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marije

Actief sinds 28 Sept. 2014
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 9680

Voorgaande reizen:

05 Februari 2018 - 20 Juli 2018

Stage in Maleisië

12 November 2014 - 15 April 2015

5 maanden stage gran canaria

28 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: