Meer dan een week in Maspalomas - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Marije - WaarBenJij.nu Meer dan een week in Maspalomas - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Marije - WaarBenJij.nu

Meer dan een week in Maspalomas

Blijf op de hoogte en volg Marije

21 November 2014 | Spanje, Maspalomas

Hallo lieve mensen!

Om precies te zijn ben ik nu 9 dagen hier!

Afgelopen woensdag en donderdag was ik vrij. Natuurlijk moest het deze dagen gaan regenen dus had ik niet het geluk om een beetje bruin te kleuren op het strand :(!

Woensdag had ik met Ruth en Michelle afgesproken in Puerto Rico. Zij zijn twee klasgenoten van mij die in een hotel in Taurito stage lopen.
Ik ging met de bus, maar omdat dit mijn eerste keer was, was het een beetje een chaos omdat ik niet precies wist welke bus ik kon nemen. Uiteindelijk heb ik gevraagd en na lang wachten kwam de bus naar Puerto Rico!
Ook was het in Puerto Rico gokken waar ik uit moest stappen. Gelukkig heb ik goed gegokt en stonden Ruth en Michelle op mij te wachten bij het busstation.

Toen zijn we gaan lunchen en hebben lekker bijgekletst. Het is leuk om te horen hoe zij de stage ervaren! Na de lunch zijn we naar het shoppingcenter gegaan. Hier heb ik een Spaanse telefoonkaart gekocht en ben ik behalve whatsapp niet meer bereikbaar op mijn Nederlandse nummer!
Mocht je mijn Spaanse nummer willen hebben moet je dit gewoon vragen.

Van al dat shoppen krijg je wel dorst en hebben toen nog even op een terrasje gezeten. De middag was snel voorbij en ben ik later met de bus terug gegaan naar Maspalomas. De natuur en het uitzicht hier is om van te genieten, echt mooi!

Na het avondeten heb ik geskyped met het thuisfront :)

Donderdag was het helaas nog steeds een regenachtige dag. Ik besloot mijn kleren te gaan wassen wat natuurlijk een groot succes was (ahumm..) Doordat het buiten slecht weer was had ik alles binnen in de bungalow opgehangen, dit was wel een grappig gezicht.
Verder had ik deze dag rustig aan gedaan en had ik me prima vermaakt in de bungalow.

'S avonds was het gelukkig droog en had ik toen een wandeling gemaakt. Hierna had ik ook weer met het thuisfront geskyped :)

Vrijdag: Natuurlijk wanneer ik moet werken wordt het mooi weer :(. Vandaag moest ik werken van 09:00 uur tot 17:00 uur. Ik heb meegekeken hoe je de spa opent, dit was best interessant om te zien. Verder is er daar nog steeds vrij weinig te doen.
Vanavond na het eten ga ik weer skypen met thuis, dit is zo'n beetje standaard geworden iedere dag :)

Morgen en zondag moet ik ook werken.

Maandag hoop ik meer te weten of ik naar de receptie kan. Wel ga ik ervan uit dat hier weer een paar dagen overheen gaan voordat ik het beslissende antwoord heb. Want het is en blijft Spanje.

Hierover zal ik jullie op de hoogte houden :)

Liefs en kusjes van Marije

  • 24 November 2014 - 21:41

    Marianne:

    Hè Marije even weer een berichtje van mij ik vind het wel leuk om je verhalen te volgen jammer dat je nog steeds niet bij de receptie kunt werken moed houden. Marije regenen doet het ook wel op Maspalomas maar ik denk niet zo veel hè in Hardenberg is het zonnig heel veel groetjes van ons

  • 24 November 2014 - 22:49

    Marije:

    Heei!

    Wat leuk al die berichtjes! :)
    Ik zal er morgen weer een nieuwe op zetten, had er vandaag niet echt tijd voor gehad helaas!
    Ja ik probeer mijn moed te behouden, al is dat best moeilijk haha!
    Het regent hier inderdaad wel eens, maar gelukkig niet zo vaak :)
    Goed te horen dat het weer in Nederland ook mooi is!!

    Liefs van Marije

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marije

Actief sinds 28 Sept. 2014
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 9654

Voorgaande reizen:

05 Februari 2018 - 20 Juli 2018

Stage in Maleisië

12 November 2014 - 15 April 2015

5 maanden stage gran canaria

28 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: