en dat is bijna 2! - Reisverslag uit Costa Meloneras, Spanje van Marije - WaarBenJij.nu en dat is bijna 2! - Reisverslag uit Costa Meloneras, Spanje van Marije - WaarBenJij.nu

en dat is bijna 2!

Blijf op de hoogte en volg Marije

09 Januari 2015 | Spanje, Costa Meloneras

Hallo lieve mensen!

Al een tijdje niet meer geschreven, maar op verzoek van een paar mensen ga ik mijn blog toch weer updaten!
Zo gezegd zo gedaan haha!
Ik zit hier alweer bijna twee maand, de tijd gaat over het algemeen best snel, ik heb een paar dingen om naar uit te kijken dus dat is altijd goed!

Voor de meesten van jullie weten jullie dat ik half december ben overgeplaatst naar de hoofdreceptie! Dit bevalt me echt veel en veel beter. De mensen zijn erg aardig en willen me van alles leren :). Af en toe werk ik nog wel eens in de spa, dit vind ik niet erg maar ben toch wel super blij dat ik ben overgeplaatst!

Natuurlijk heb ik voor het eerst zonder familie en vrienden kerst en oud en nieuw gevierd, vooral kerst vond ik zware dagen. Oud en nieuw heb ik met mijn huisgenootjes gevierd, we zijn toen naar Faro gegaan om vuurwerk te kijken!

Wat ook niet mag ontbreken is dat papa en mama bijna naar gran canaria gaan afreizen! Kan niet wachten om ze te zien, eidenlijk weer bekenden in mijn omgeving! Natuurlijk gaan we leuke dingen doen en wil ik ze veel laten zien!:)

Ik hoop dat het goed gaat met jullie in Nederland en voordat ik het zelf doorheb ben ik met een aantal maandjes ook weer terug!

Liefs en kusjes van Marije!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marije

Actief sinds 28 Sept. 2014
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 9653

Voorgaande reizen:

05 Februari 2018 - 20 Juli 2018

Stage in Maleisië

12 November 2014 - 15 April 2015

5 maanden stage gran canaria

28 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: