Mañana un mes aqui! Woeei - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Marije - WaarBenJij.nu Mañana un mes aqui! Woeei - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Marije - WaarBenJij.nu

Mañana un mes aqui! Woeei

Blijf op de hoogte en volg Marije

11 December 2014 | Spanje, Maspalomas

Hallo lieve mensen,

Morgen, 12 december zit ik hier alweer 1 maand! Vraag me niet hoe, maar ik heb het tot nu toe overleefd haha!

Afgelopen maandag was mijn verjaardagsfeestje toch niet zo tegengevallen als ik daarvoor had geschreven. In de middag was ik naar het shoppingcenter ´Cita´gegaan. Loop ik daar te slenteren en winkeltjes te bekijken, kom ik Ruth (klasgenoot) tegen!! Super grappig want ik had totaal niet verwacht haar daar tegen te komen!
We hebben samen gelunched en zijn vervolgens naar winkelcentrum Yumbo gegaan en daarna nog naar het shoppingcenter van Maspalomas.
Natuurlijk had ik nog gebak gekocht voor mijn collega´s, het scheen goed te zijn want ik kreeg positieve reacties erover haha!
Toen ik later die middag thuis kwam in mijn bungalow had Aleksandra (huisgenootje) cadeautjes voor me gekocht, en ging ze samen met Thomas (ook huisgenootje) zingen in verschillende talen! Echt super lief want ik zei dat dat totaal niet nodig was haha!
Later die avond kreeg ik ook nog een fles champagne en cocktails van hun ook als verrassing. Dit had ik ook totaal niet zien aankomen. Foto´s volgen nog hihi!!
De nacht van maandag op dinsdag waren we wezen stappen in Playa del Ingles. Dit was erg gezellig en het uitgaan hier is niet slecht :)

Dinsdagmorgen was ik weer naar de dokter gegaan. Hij vertelde me dat ik nog steeds niet mocht werken, ik vond dat wel prima want dan kon ik deze dag mooi bijslapen. Wel vroeg de manager mij of ik deze dag voor een paar uurtjes wilde werken, omdat ze personeel te weinig hadden. Ik zei dat ik dat wel wilde, dit was toch pas aan het eind van de middag.

Woensdag ben ik ook gewoon weer gaan werken, ik voelde me immers goed dus waarom niet haha. Het was een lange en rustige dag, en de manager van de spa vertelde me dat ze met de manager van de receptie zou gaan praten over wanneer ik bij de receptie kon beginnen en hoelaat.
Dat ik bij de receptie kan beginnen (als het goed is) komt doordat mijn huisgenoot Thomas vanaf zaterdag hier in de spa begint met werken. Hij komt dus hier werken en dan ga ik als het goed is naar de hoofdreceptie.
Maar gister had ik de manager van de spa niet weergezien de hele dag, wat best raar was want ze moest gewoon werken eigenlijk.
Ik besloot dat ik donderdag maar langs de receptie zou gaan om te vragen hoe het nu precies geregeld is.

Donderdagmorgen ben ik langs de receptie gegaan. De manager was niet aanwezig en de persoon die me hielp wist van niks..
Als het goed is, is morgen de manager wel aanwezig en dan vraag ik het dan wel. Mocht hij dan geen antwoord hebben vraag ik meteen of er een mogelijkheid is om overgeplaatst te worden. Misschien kunnen ze dat wel voor me regelen. Het is en blijft afwachten....

Morgen moet ik werken van 09:00 hasta 13:00 en van 16:00 hasta 19:00.
Dit vind ik dikke prima want daarna heb ik zaterdag & zondag vrij!!!!!!
Misschien gaan we vrijdag uit in Playa del Ingles samen met Ruth en collega´s die in Taurito werken! Het is nog niet helemaal zeker maar het is een leuk idee :)

Hopelijk als alles mee zit kan ik maandag beginnen aan de receptie, maar ik loop maar niet te hard van stapel want dat heeft geen zin hier :)

Ik zal jullie op de hoogte houden!

Liefs en kusjes uit Spanje xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marije

Actief sinds 28 Sept. 2014
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 9646

Voorgaande reizen:

05 Februari 2018 - 20 Juli 2018

Stage in Maleisië

12 November 2014 - 15 April 2015

5 maanden stage gran canaria

28 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: