Alweer bijna twee weken! - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Marije - WaarBenJij.nu Alweer bijna twee weken! - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Marije - WaarBenJij.nu

Alweer bijna twee weken!

Blijf op de hoogte en volg Marije

25 November 2014 | Spanje, Maspalomas

Hallooo!!

Hier weer een nieuw berichtje vanuit Maspalomas!
Ik heb de afgelopen 5 dagen gewerkt en morgen moet ik ook nog werken. Gelukkig heb ik donderdag en vrijdag vrij!! :)
De afgelopen dagen duurden erg lang en waren erg saai!
Ik word moe van het niks doen en dit is totaal niks voor mij!
Maandag was ik bij de receptie om antwoorden op mijn vragen te krijgen.
Ik had me goed voorbereid maar het gesprek liep anders dan verwacht :(
Ik kreeg niet eens de kans om iets uit te leggen en werd van het kastje naar de muur gestuurd..
Er werd me verteld dat ik met de chef van de receptie moest gaan spreken maar die was op dat moment niet aanwezig. Ik moest later dan maar terug komen. Doordat ik zelf naar stage moest ben ik later niet meer teruggegaan.
Aan het eind van de middag vertelde de manager van de Spa mij dat ik rond 10 december kan beginnen aan de receptie. Omdat ze dit tussen neus en lippen door vertelde vraag ik mij af of ze dit echt meent en of ze zich aan de afspraak zal houden. Zelf ben ik er bang voor dat dit niet gaat gebeuren.
Ook heb ik misschien de optie gekregen om te gaan werken bij de receptie in een hotel in Taurito. Maar dit is nog even afwachten en hier krijg ik donderdag hopelijk meer over te weten.
Als ik daar terecht kan dan kies ik ervoor om naar Taurito te gaan! Ik moet dan weliswaar weer opnieuw gaan beginnen maar daar sta ik voor open!
Ik hoop dat deze werkdagen snel voorbij gaan zodat ik daarna lekker kan gaan genieten van mijn 2 dagen vrij :)
De plannen wat ik dan ga doen moet ik nog maken, maar ik hoop dat het mooi weer zal zijn zodat ik een dagje naar het strand kan!! :)

Ik zal jullie op de hoogte houden van hoe het afloopt hier..

Liefs, Marije xxx

Tags: stage

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marije

Actief sinds 28 Sept. 2014
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 9613

Voorgaande reizen:

05 Februari 2018 - 20 Juli 2018

Stage in Maleisië

12 November 2014 - 15 April 2015

5 maanden stage gran canaria

28 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: